Case 3

Minder gedoe in de bouw

De bouwsector leeft gelukkig weer op na een aantal moeilijke jaren. De druk is enorm, deadlines, meer vraag, een tekort aan materiaal en som ook aan vaklui om alle werken te maken. U herkent dat.

De zaken rondom de bouwplaats zijn ook steeds complexer, veel regels en maatregelen die verplicht genomen moeten worden en in sommige gevallen ook nog extra eisen vanuit BREEAM. Het hebben van één aanspreekpunt, die diverse diensten kan leveren is dan ook haast een must.

Voor een bedrijf actief in onderhoud en renovatie, hebben we met een inkoopadviseur dan ook bepaald dat het verkleinen van het aantal leveranciers extra waarde toevoegt. Dat heeft het bedrijf gedaan en daarbij gekozen voor Van Happen. Op onze beurt hebben we het bestelproces versimpeld: standaard uitvoeringen van units en opslagcontainer en een overzichtelijke poster met alle afzetcontainers voor het afval. Nu we een tijd zo hebben samengewerkt blijkt dat dit veel prettiger wordt ervaren. De laatste tool is een online opdracht portaal, dat ook op het mobieltje bruikbaar is. Voor deze klant scheelt dat een hoop gedoe. Met de toenemende druk en aantal werken is dat een toegevoegde waarde voor het bouwbedrijf.

Voor de bouwbedrijven die volgens BREEAM bouwen, hebben we een uitgebreide rapportage, die voldoet aan de eisen. Het levert u in ieder geval minder gedoe op en u kunt doen waar u goed in bent: bouwen.

Durft u ook te bouwen op één leverancier die alles in huis heeft. Informeer bij onze specialisten, zij rekenen het u graag voor.

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close