CoronavirusVraag & antwoord
Door de ontwikkelingen rondom het coronavirus treft ook Van Happen Containers maatregelen richting haar klanten en medewerkers. Op deze pagina vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over het coronavirus en onze dienstverlening. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up-to-date blijft. Heeft u een andere vraag? Dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.
Vragen over de dienstverlening
-
1.Gaat Van Happen Containers gewoon door met de afvalinzameling?
Ja, wij hebben voldoende medewerkers en materiaal om de dienstverlening voort te zetten.
-
2.Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn telefonisch te bereiken, maar wij vragen u om opdrachten en verzoeken zo veel mogelijk per e-mail aan ons door te geven:
- Opdrachten naar opdracht@vanhappencontainers.nl
- Verzoeken naar verkoopbinnendienst@vanhappencontainers.nl
- Algemeen naar info@vanhappencontainers.nl
-
3.Ik heb een afzetcontainer besteld. Kan ik deze op de gekozen dag verwachten of zijn er langere levertijden?
Wij ondervinden geen vertraging in het leveren van afzetcontainers en kunnen uw dag van levering garanderen. (Is dat niet zo, dan ontvangt u van ons bericht.) We hebben voldoende capaciteit in containers en personeel.
-
4.Waar moet ik rekening mee houden als klant?
Wij houden ons aan de RIVM-richtlijnen, dat betekent minimaal 1,5 meter afstand houden. Wij vragen u daarom om de container aan de straat aan te bieden. Het vermijden van contacten betekent ook dat we containers niet meer binnen ophalen.
-
5.Worden de vrachtbrieven nog ondertekend?
Nee, wij vragen uw medewerking hierin. U ontvangt digitaal bewijs van levering. Is dat niet afdoende, hanteer dan de afstandsregel van 1,5 meter: Onze chauffeur tekent de bon, doet een stap terug, u tekent de bon met eigen pen, u doet een stap terug en onze chauffeur neemt de bon mee.
-
6.Mijn bedrijf mag weer gedeeltelijk open, kan ik de dienstverlening aanpassen?
Zeker! Wij proberen elke relatie maatwerk te leveren en de dienstverlening aan te passen. Het liefst stuurt u een e-mail aan verkoopbinnendienst@vanhappencontainers.nl. Wij behandelen uw verzoek dan zo snel als mogelijk is.
Vragen over bezoek aan/van Van Happen Containers
-
1.Kan ik de locaties van Van Happen Containers bezoeken?
Wij proberen extern bezoek zoveel mogelijk te beperken. Bezoekers die wel komen wordt gevraagd of zij klachten hebben. Ook wordt verwacht dat bezoekers handelen naar de getroffen maatregelen.
-
2.Kan ik wel afval aanleveren op locatie van Van Happen Containers?
Ja, ook hier geldt weer: geen contact en houd 1,5 meter afstand. Voor chauffeurs is er gelegenheid voor koffie en toiletbezoek. Wij vragen wel om in de cabine te pauzeren (en dus daar de koffie op te drinken).